söndag, februari 17

Tips-SM, avgörandet

Äntligen lite medgång för "Fisken" i tips-sm. Denna veckan blev det vinst med 3 poäng och vi går nu upp i ledning med en omgång kvar. Omgångens skräll stog Barnsley för som slog Pool på bortaplan. Benitez måste hänga löst nu som Jihde hade sagt. Omgångens mos var signerat United som krossade Arsenal med 4-0.

Vart pengaregn över omgången också, 5 personer in the money, dock inte jag. Jag inledde bra men har sjunkt som en sten de sista omgångarna.

Förutsättningarna inför sista omgången är som följer;

  • Om "Krigarna" vinner med 1 poäng så blir det splitt
  • Om "Krigarna" vinner med mer än 1 poäng så blir det vinst för dem
  • I alla andra fall vinner "Fisken"
Om det mot förmodan skulle bli så att den sista omgången blir sämre än den bedrövliga omgång 3 så ändras förutsättningarna lite men det kommer inte bli aktuellt.

Revanschen är nära nu, jävligt nära!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Gåsen o jag ligger topp100 i Nrkpg

Anonym sa...

cashade in 216 riksdaler den här omgången

Persson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Persson sa...

Årets viktigaste rad, man kan ju inte svika fiskarna under debutåret o allt.

2
1
1

1
x2
1

1x
1
12

1x
12
1
12

Gillar inte att man jobbar imorn o att man inte kan sitta hemma med matrisen under upplösningen.

Anonym sa...

Jag lider med dig Persson!


1. Fulham - West Ham 1 X
2. Liverpool - Middlesbr 1
3. Portsmo. - Sunderl. 1
4. Wigan - Derby 1
5. Blackpool - Charlton 2
6. Crystal P - Wolverh. 1 2
7. Queens PR - Sheff.U 1 X
8. Stoke - Ipswich 1
9. Colchest. - Brist.C 2
10. Coventry - Leicester 1 2
11. Plymouth - Burnley 1
12. Scunthorp - Southampt 1 2
13. Sheff.W - Cardiff 1X


Deltar i Dubbelvinsten: Ja
Ditt tips: 3

Anonym sa...

Hallberg:

X
1
1X

1
2
1

1X
1
X2

2
12
12
1X

Även med i jackpoten på JOKER: 2062014

Anonym sa...

Här kommer min rad:

2
1
1

1
x2
1

1x
1x
12

x
x2
1x
2

Kom igen nu!

Kinta sa...

x2
1
1

1
12
1

1
1x
12

12
1
1
12

Anonym sa...

Mitt rad:

1x
1
1

1
2
1

12
1
x2

x2
x2
12
2

Törn:
x2
1
1

1
2
12

1
1x
2

2
1x
1x
12

Anonym sa...

Detta gick på röven någe fullständigt. De 5 senaste målen dödade min kupong med kniv. Höll tillomed på att tangera mitt bottenrekord.

Anonym sa...

Nerverna höll inte Domarn:)

Hade också olyt med de sena målen. Låg på 12 rätt där ett tag. Sen missade jag två matcher som jag garderat!

Anonym sa...

För mig gick det skit rakt igenom. Skyller på att det regnade när jag tippade.

Tror att det ligger något slags mygel i att Fisken kammade hem segern. Kan tänka mig fusk i still med köttfusket på ICA Frista.

På gång

Uppdaterad 1 Mars

-PL och CL upplösning

Hockey Nyheter