torsdag, februari 14

Chippen

Christian Wilhelmsson har bytt klubb igen, eller blivit utlånad för att vara korrekt. Jag har under en tid funderat på mysteriet Wilhelmsson och frågat mig själv om han nånsin kommer lyckas ordentligt ute i Europa. Nu har han bytt adress till Deportivo La Coruña och hur kommer det gå för för honom där?? Här är svaret:

























Brrrrrrrrrr, det blir precis lika kallt som vanligt. Han har säsongsbiljett till frysboxen vart han än kommer. Asså karln måste ju lida av något. Han verkar inte komma in i gemenskapen vart han än är. Utfryst utav både ledare och spelare och jag ser inget som talar för att det blir annorlunda nu. Jag tror han har svårt för att anpassa sig och rätta sig efter de regler som ställs. Han gör lite som han själv vill och då är det inte mer än rätt att han för sitta på läktare. Vi andra vanliga knegare kan få facket till hjälp när man hamnar i dispyt med sin arbetsgivare, jag tror det är precis vad Chippen har fått också, utav frysfacket tyvärr.

Chippens ända förhoppning nu är väl att han får Siggi Jónsson som tränare, han har bevisat att även en fryst 14-miljonersman kan vakna till liv...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det här kan vara Blagojas bästa inlägga kanske ever!!!

Anonym sa...

haha frysfacket XD

där fick du till d!

Anonym sa...

Deporterad till deportivo liksom.

Anonym sa...

hehe riktigt bra! Fick ont i magen när jag såg den där frysboxen! Har hemskt dåliga minnen av den sen förra året och Quirino!! Vart så less när han kravla sig förbi färdigrätterna och ur ur frysboxen!

De skulle spikat igen boxjäveln!

På gång

Uppdaterad 1 Mars

-PL och CL upplösning

Hockey Nyheter