tisdag, februari 12

Tips-sm vecka 5

Tips-sm börjar närma sig slutet och det återstår nu endast två stryktips. Efter helgen så är det lite fördel "krigarna". 130-130 totalt och båda lagen har fortfarande chansen att vinna. Jev toppade helgens tips med 10 rätt och kammade hem en lite vinst på kuppen. Omgångens samtalsämne blev at Pers rad aldrig dök upp på blagoja och det är fortfarande oklart varför. Då resultaten blev offentliga på svenskaspel så framgick det att Per ficj ihop 6 rätt, sämst denna omgång, det straffar sig att inte lägga upp raden!

I helgen är det återigen FA-cup matcher på stryktipset och det gäller att ha koll på lagen för att få många rätt. Höjdpunkten på raden är match 1, Man U-Arsenal. Man U som tappat greppet om ligan där Arsenal gjort ett miniryck och leder med 5p.

Annars dominerads PL-veckan utav att det var 50 år sedan Uniteds flygplan krashade i Munchen. 8 utav spelarna i "The Busby babes" och flera andra med dem dog i den största tragedin någonsin inom engelsk fotboll. En av de avlidna var Duncan Edwards. En supertalang som spoddes en lysande framtid men som dog blott 22 år gammal. Redan vid sin död så ansågs han av många vara världens bästa, hur bra han kunde bli fick vi aldrig veta....

18 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde jag vann 32 kr men vart tydligen hela 64 kr.

Anonym sa...

du missade väl en gardering vilket genererar i att du får två stycken 10 rätt rader

Anonym sa...

Jag får skämmas dels för att jag inte la ut min rad men mest för att jag bara lyckades pricka 6 rätt, jag är ju fan sämre än pajen. Denna vecka ska det bli 13 rätt iaf, jag känner att det är läge att casha in från svenska spel.

Anonym sa...

13 rätt kan jag iofs inte utlova men jag kan lova att min rad iaf kommer att dyka upp här på blagoja denna vecka.

Anonym sa...

Jag kan inte lova någonting

Johan sa...

Domarn du få se till att styra upp det här!

Anonym sa...

Nästa vecka kommer du inte vara ensam om att vara sämre än mig, har svårt att se att jag inte prickar 12 rätt.
13 kommer vara omöjligt eftersom Wolves är med på kupongen. Skulle inte pricka dem med helgardering ens, helt sjukt.

Anonym sa...

Veckans rad:

x2
1x
1

x2
1
12

1
1
x2

x2
2
2
1

Veckans skandal är att jag är på jobbet å beställer clementiner i eftermiddag. Kommer inte kunna följa matcherna med matrisen...

Anonym sa...

Veckans rad:

1X
1
1

1X
1
X2

1X
1
12

X2
2
2
1

Kinta sa...

12
1x
1

12
1
1x

1
1
1

12
12
2
1

Inte heller jag o Pajen kommer att följa dagens omgång. Vi sitter nämligen på Arenan o kolla på IFE vs Bröndby

Persson sa...

Här kommer mina 12 rätt.

Såg nu att jag vann 56 kronor på joker förra veckan, kul överraskning.

1x
1
1

12
1
1x

1
1
1x

12
x2
2
1

Nu bär det snart av mot arenan för att se eleganterna.

Anonym sa...

12
1x
1
1
1
x2
1
1
x2
x2
2
12
1

Anonym sa...

1. Manch.U - Arsenal 1
2. Cardiff - Wolverh. 1 2
3. Chelsea - Huddersf. 1
4. Coventry - West Brom X 2
5. Liverpool - Barnsley 1
6. Charlton - Watford 1 X
7. Hull - Colchest. 1
8. Ipswich - Blackpool 1
9. Leicester - Norwich 1 2
10. Crewe - Carlisle X 2
11. Luton - Leyton O X 2
12. Port Vale - Swansea 2
13. Tranmere - Millwall 1

Anonym sa...

jevs rad:
1x
12
1
2
1
x
1x
1
x2
1
x2
2
1x

Anonym sa...

veckans 13 rätt:
x2
x2
1
x2
1
x2
1
1
x2
x
x2
2
1

Anonym sa...

Tror jag få allt mellan 4 och 13 rätt. Har chansat rejält.

Kinta sa...

Äntligen första vinsten i årets SM. De va på tiden.

121 kr täcker iofs bara en tredjedel av vad SM kostar. Men många bäckar små...

Anonym sa...

Ni andra som vann kan också lägga upp eran summa så man kan smaska in den i matrisen....jag vann 26 kr

På gång

Uppdaterad 1 Mars

-PL och CL upplösning

Hockey Nyheter